دوست جدید

زندگی

سلام

دو روز پیش یه دوست جدید پیدا کردم خوشحالم خیلییییییییییییییییییی

خیلی دختر خوبیه دوستش دارم

البته ندیدمشا

یکی از همکارامه تو یه استانه دیگه

صداش خیلی مهربونه

نمیدونم

ولی احساس میکنم خیلی خیلی خوبه .....

الهی زندگیمون پر باشه از دوستایه مهربون



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت17:47---28 آبان 1393

سلام بهار خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
بهار منتظرتما


سلام

نازنین جون ممنون که بهم سر زدی

نتونستم وارده وبت شم نمیدونم چرا



سیدمرتضی قاضوی
ساعت23:23---2 آبان 1393

سلام خواهش می کنم؛
اون دو نظری که دادم درباره ی به روز رسانی ی وبت قبل از توضیحی بود که دادی .. سپاس
----------
اینکه دوست خوب داشته باشی نعمت بزرگی ی. به نظر منم دوست خوب همیشه نیاز نیست شناخته شده باشه (البته کسی که زیاد نزدیک به مسائلت نشه) . دوست خوب می تونه هر کسی باشه که آدم باهاش احساس آرامش می کنه..


سلام سید

ممنون که بهم سر میزنی لبخند

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:,ساعت 19:14 توسط بهار|


آخرين مطالب
Design By : Pars Skin